Sunday 26 November 2017

Simple Vellykket Forex Strategier


Er det noen vellykkede Forex trading strategier Er det noen vellykkede Forex trading strategier Disse dager Forex og Forex Trading Strategies er stor bedrift og mange mennesker lever av Forex trading strategier. Spesielt i dagens økonomiske klima måten det er, er det nå flere og flere individer som setter seg til å finne vellykket Forex Trading Strategy. Det viktigste spørsmålet er fortsatt, hva er de beste Forex trading strategier Hva er Forex trading strategier Forex trading strategier er bare en metode eller et sett med regler for å tjene på svingninger i prisbevegelsen. Det er mange forskjellige forex trading strategier som har utviklet seg. Noen arbeid, noen ikke. Noen pleide å jobbe veldig bra faktisk og ikke lenger jobbe så godt som de pleide å. I min egen erfaring vil en godt avrundet Forex trading strategi aldri fungere hele tiden, og hvis du er ute etter noe som gjør så, er du ganske mye å bedra deg selv som det ikke eksisterer. Jeg ble en gang fortalt at alle Forex trading strategier jobber litt av tiden, og ingenting fungerer hele tiden. Jeg vil også legge til at de eneste Forex trading strategiene som fungerer er de som jobber for den enkelte. Det jeg mener med dette er at du kan gi to personer samme Forex trading strategier, og begge vil ha forskjellige resultater. Det som gjør forskjellene i resultatene skjer. Hovedforskjellen som jeg ser det er personlige preferanser. Det kan være en rekke forskjellige årsaker til varierende resultater i distribusjonen av Forex trading strategier. På sitt mest grunnleggende nivå kan distribusjon av Forex trading strategier av en gruppe mennesker se lignende resultater. Når individet har blitt kjent med handelsstrategiene, settes regelen som tiden går på justeringer og tweaks utvikler seg basert på at handelsmenns erfaring og preferanser. De fleste nye handelsmenn kommer aldri til dette stadiet for å utvikle og utvikle Forex trading strategier for sitt eget personlige krav og gi opp som læringsfasene er for lange og vanskelige å gå gjennom. Et raskt råd, hvis du finner Forex trading strategier som du føler passer dine preferanser eller din personlighet DONT gi opp på det. Å lære nye Forex Trading Strategies kan for mange mennesker ta lang tid med dedikert engasjement. Akkurat som å lære noen ny ferdighet satt til et høyt nivå av kompetanse. Husk denne gamle frasen Roma var ikke bygget på en dag. Finne Forex trading strategier. Det første du må gjøre er å finne en strategi som passer til din handels personlighet som tidligere nevnt. Alt dette betyr er å finne en strategi som du liker. Da jeg gikk gjennom denne prosessen, spurte jeg meg selv hva jeg liker. Svaret på meg var ganske raskt. Jeg ble tiltrukket av prishandlingsmønstre, og jeg begynte å fokusere min oppmerksomhet på prishandlingsrelaterte Forex trading strategier. Hver handelsmann har et annet sett med mål og behov når man ser etter eller utvikler Forex trading strategier. Jeg blir ofte spurte hva som er den beste tidsrammen for å handle Mitt svar vil åpenbart være basert på mine preferanser og passer kanskje ikke til dine krav. Den gode tingen om pris handling er at det meste av tiden er det lite eller ingen tilpasninger som kreves for å få din valgte handelsstrategi til å passe dine personlige krav. En enkel tweak kan være en justering av tidsrammer som kan passe dine personlige forhold. Som bringer meg med på Pris Action. Den neste viktige faktoren når du utvikler eller lærer Forex trading strategier er pris handling. Så mange fokuserer på matteindikatorer for å gi dem signaler og helt glemme at prisbevegelsesbevegelser og svingninger genererte de såkalte signalene. Hvis du kan mestre pris handling, så kan du mestre ditt eget sett med handelsstrategier uten at du trenger alle de skarpe linjene på diagrammene dine. Å utvikle dine egne Forex trading strategier kan være vanskelig og tidkrevende som er hvor Trading Strategies kommer inn som helten i timen. Alt det harde arbeidet har blitt gjort for deg fra å teste fremover testing og live trading som gjøres daglig i Live Trading Room. Forex Trading kan være vanskelig først og det er ikke en enkel eller rask vei til rikdom. Trading Strategies har fullstendige detaljer angitt med tekst og video artikler for å støtte din utvikling og forståelse av de aktive Forex trading strategier i bruk. Handelsstrategier knytter gapet mellom teori og praktisk. Ledende ved eksempel viser deg trinnvis hvordan det er gjort i sanntid uten heres, hva skjedde for 20 minutter siden av Harry etterpå. Handelsstrategier viser deg i sanntid hva andre vil og ikke er tilknyttet noen meglere. Dette betyr at Trading Strategies ikke mottar noen kickbacks fra hver handel du plasserer som så mange andre utdannelsesleverandører der ute. Så det er ingen ulterior motiv enn å vise deg nøyaktig hva, når og hvorfor noe gjøres i henvisninger til Forex trading strategier. Forex Trading Strategy Nick8217s Forex Price Action Strategi Velkommen til den nyeste utgaven av Forex tradingstrategien. Min Forex trading strategi er basert helt på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tilpasset og forbedret prisstrategien siden 2005. Denne handelsstrategien er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforhold, høy volatilitetsperioder, lave volatilitetsperioder og alt annet Forex-markedet har kastet på den. Og det er skjønnheten i å handle en prishandlingsstrategi8230 8230 Indikatorbaserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for. Pris handling er flytende, det tilpasser seg lett til endrede forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige forhandlere. Viktigst, prishandlingen lar deg holde din handel enkel. Holde din handel enkel Hovedprinsippet i min Forex trading strategi er å holde handelen enkel. Jeg er imot over kompliserende handel. Fordi jo enklere din strategi er, jo mer effektiv vil du være som handelsmann. Et av hovedmålene i min prishandlingsstrategi er å holde kartene mine rene. Det eneste jeg legger på diagrammene mine er støtte og motstandsområder. Jeg bruker disse støtte - og motstandsområdene i forbindelse med lysestakeanalyse for å handle Forex. Pakking av kartene mine med indikatorer vil gjøre det umulig for meg å lese prishandling. Trading uten indikatorer gjør min Forex trading strategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hva ser et rent Forex-diagram ut som Here8217s et bilde av mitt EURUSD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra leseprisen. Det er derfor jeg elsker Forex trading strategi. Noen handelsstrategier er et absolutt rot av indikatorer. Sjekk ut bildet nedenfor, noen mennesker handler faktisk slik. En rotete indikatorbasert Forex-strategi Hvorfor vil du like å handle som denne Indikatorer som kreves for denne handelsstrategien Så å handle med Forex Trading Strategy, bruker jeg ingen indikatorer. Jeg liker vanligvis ikke å bruke Forex-indikatorer, da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på what8217s skjer akkurat nå, må du basere handler på nåværende prishandling. Hvilke valutapar kan du handle suksessivt med Forex Price Action? My Forex Trading Strategy vil fungere på noe valutapar, som er gratis flytende og regelmessig handlet. Dette er fordi metoden min er basert på pris handling. Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien til å bytte handel med noe valutapar du finner på Forex trading plattformen. Når det er sagt, foretrekker jeg personlig å konsentrere meg om noen få valutapar på en gang. Jeg synes det er for distraherende å prøve å holde styr på for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EURUSD, USDCAD og AUDUSD. Jeg handler generelt disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere. Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det har vært noen svært uventede nyheter, som er ganske sjeldne. Hvis du foretrekker å handle en bestemt Forex-økt, for eksempel London, New York og asiatisk økt, velger du de viktigste valutaparene som er aktive på disse tidspunktene. Price Action Trading fungerer bedre på lengre tidsrammer Siden dette Forex Trading System er basert på pris handling, kan du handle enhver tidsramme fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig på en time, fire timer og daglige diagrammer. Disse er konsekvent de mest lønnsomme, da mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse Først og fremst bruker jeg to former for prisaksjonsanalyse: Støtte og motstandslinjer. Lysestake analyse. Slik skriver du inn handler ved hjelp av Forex Trading Strategy På grunn av den siste økonomiske usikkerheten og landene som mister sine kredittvurderinger osv., Handler valutaer som de normalt ville. Dette har ført til at jeg kun handler reverseringer. Jeg ser etter sterke reverseringsoppsett som dannes på toppen av mine Support and Resistance-områder. Når et mønster dannes, som indikerer en reversering, setter jeg opp en utløserpris og går inn i handelen. Jeg tar flere handler hver uke. Strategi for handelsstrategi og stopper mål: Mine mål er i gjennomsnitt 80 pips. Stopper: Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stoppene er forskjellige under ulike markedsforhold. Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe. Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på nylige høyder og nedturer. Et vanlig sted for et stopp vil være over eller under den nyeste høy eller lav. Slik justerer du handelsstrategien rundt nyhetsutgivelser Jeg bruker Forex Calendar fra forexfactor til å holde oversikt over økonomiske data. Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå å handle under pressemeldinger med stor innvirkning. Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, vil jeg ende opp med å tjene mer profit8230 8230 Hvorfor betaler bankene og andre store handelsinstitusjoner millioner for analytikere og datafeedere som gjør at de kan gjøre utdannet gjetning om kommende økonomiske datafortelasjoner. Disse gjetningene er innregnet i pris før dataene utgis. Hvis en handel setter opp skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner selv for utgivelsen. Hvis prisaksjonen forteller deg at det er kort, er det vanligvis en grunn. De eneste nyhetene jeg unngår, er uforutsigbare nyheter eller svært høye konsekvenser, her er en rask liste: Taler fra sentralbankledere eller politikere. Renteanmeldinger eller noe som er direkte knyttet til renten. NFP-rapport, navnet endret for en stund siden til 8220Non-farm employment change8221 rapporten. Du bør også passe på viktige politiske møter som G7 og G8 toppmøtene. Det nylige G7-toppmøtet i juni 2015 førte til mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyheter bli trygt ignorert. Det eneste jeg ikke gjør er å legge inn en handel som utløses av en pressemelding. Nyhetsbaserte trekk har en tendens til å spore raskt, så hvis jeg har en opptaksutløser, fjerner jeg den før en større nyhetsutgave. Som du kan se, er Forex Trading Strategien enkel og lar deg lage pips i alle markedsforhold, med nesten hvilken som helst Forex-valuta pair. Simple forex-strategi for nybegynnere primært brukt til å kjøpe dips i bullish markeder mens selge rally i bearish markeder. Det er en universell handelsstrategi som fungerer på hver tidsramme og valutapar. Lar oss se nærmere på hvordan det fungerer. Formålet med denne strategien Kjøpe dips i oppadgående markeder. Selge rally i nedadgående markeder. Strategien består av to bevegelige gjennomsnitt. En kjøpsone opprettes når kortsiktig glidende gjennomsnitt krysser det langsiktige glidende gjennomsnittet underfra. Tvert imot opprettes en selgesone når kortsiktig glidende gjennomsnitt krysser det langsiktige glidende gjennomsnittet fra ovenfor. Se bildet nedenfor. Kjøpssonen vil bli brukt til å handle langsiktige signaler og salgssonen for å selge salgssignaler. Kjøp og selg signaler KJØP Signal: Kjøp sone Laquerre krysser fra under 0.15 tilbake over 0.15 Selg Signal: Selg son Laquerre krysser fra over 0.75 tilbake under 0.75 KJØP Signaler: Sett stoppfall 1 pip under det nyeste støttenivået. SELL Signaler: Sett stoppfall 1 pip over det siste motstandsnivået. Profittmålnivåer Total handelsrisiko x 1,5 I eksempelet ovenfor ble det opprettet en salgssone av de to bevegelige gjennomsnittlige systemene, 5EMA har krysset 200 SMA ovenfra og dermed opprettet en salgssone. I dette tilfellet vil vi bare se etter selgehandler. Som du kan se, krysser Laquerre-indikatoren tilbake fra over 0,75 tilbake under og vi selger umiddelbart EURUSD på 1.3127 (ved åpningen av det nye lysestaken). Vi plasserer vårt stoppfall over det nyeste motstandsnivået ved 1.3191. Total risiko (pips): 64 Beregningsmål: 64 pips (risiko) x 1,5 96 pips (TP 1.3031) Du kan laste ned Laquerre-indikatoren her gtgtgt Du kan også like: Dine detaljer er strengt beskyttet, trygt og aldri selges eller deles. Vi hater spam så mye som du gjør. Mer informasjon om vår personvernpolicy. Alle artikler, systemer, strategier, vurderinger, vurderinger, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon som finnes på dette nettstedet, av Aboutcurrency, dets partnere eller bidragsytere, er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investeringsrådgivning. Overcurrency aksepterer ikke ansvar for tap eller skade, inkludert, uten begrensning, tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Opphavsretts kopi 2017 Omkurs. Alle rettigheter reservert. Risikoopplysning: Trading forex på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel, og søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. En enkel Scalping Strategy Artikkel Sammendrag: Opprette en Forex trading strategi trenger ikke å være en vanskelig prosess. I dag vurderer vi en enkel scalping-strategi ved hjelp av Stochastics-indikatoren. Traders som ønsker å se på Scalping-muligheter i Forex-markedet, vil ha nytte av å ha en fullført handelsstrategi til disposisjon. Antallet av variabler som kan legges til en strategi er ubegrensede, og det er ofte godt å ha en enkel strategi for standby. I dag skal vi gjennomgå en enkel stokastisk strategi som kan brukes til scalping trending Forex valuta par. Så letrsquos kommer i gang Det første skrittet for å handle enhver vellykket trendbasert strategi er å finne trenden. Den 200-perioden MVA (Simple Moving Average) er et av markedets mest brukte verktøy for dette formålet. Traders kan legge denne indikatoren til en hvilken som helst graf og identifisere om prisen er over eller under gjennomsnittet. Hvis prisen er over MVA handlerne kan anta at trenden er oppe og ser ut til å kjøpe. Nedenfor kan vi se et 5minutes AUDJPY-diagram ledsaget av 200-måneders MVA. Gitt opplysningene ovenfor, bør handelsfolk se for å kjøpe AUDJPY så lenge det fortsatt er høyere. Hvis trenden fortsetter, er forventningene at prisen vil forbli over 200 år MVA og nye høyder vil bli opprettet. Lær Forex ndashAUDJPY med 200 MVA (Kort opprettet av Walker England) Når en trend er oppdaget ved hjelp av 200-måneders MVA, og en trading bias er etablert, vil handelsfolk begynne å lete etter en teknisk utløser for å komme inn i markedet. Oscillatorer er vanlige valg, og SSD (slow stochastics) kan legges til grafen din for dette nøyaktige formålet. Nedenfor kan vi se AUDJPY 5minute grafen, denne gangen med SSD lagt til. Siden vi har identifisert AUDJPY i en uptrend, vil handelsfolk se etter å kjøpe når SSD signalerer momentum som vender tilbake i retning av trenden. Dette skjer når Green k-linjen krysser over den røde D-linjen under et oversoldnivå på 20. Nedenfor finner du flere eksempler på tidligere SSD-overganger fra todayrsquos trading på AUDJPY. Legg merke til hvordan bare kjøpsposisjoner skal tas på bullish crossovers ettersom opptrenden fortsetter. På ingen måte bør handelsmenn vurdere å selge etter hvert som opptrenden fortsetter. Lær Forex ndashAUDJPY amp SSD (Figur opprettet av Walker England) Som med enhver aktiv markedsstrategi, gir scalping Forex trender risiko. Det er viktig å vite på forhånd at trender til slutt slutter. Scalpers kan bruke en sving lav eller til og med 200-tiden MVA som steder å sette stoppordrer. I tilfelle prisbrudd og begynner å skape lavere nedgang, vil handelsmenn ønske å avslutte eksisterende eksisterende stillinger og se etter andre muligheter. --- Skrevet av Walker England, Trading Instructor For å kontakte Walker, email wenglandDailyFX. Følg meg på Twitter WEnglandFX. For å bli lagt til Walkerrsquos e-post distribusjonsliste, KLIKK HER og skriv inn din e-postinformasjon. Interessert i å lære mer om Forex trading og strategiutvikling Registrering for en rekke gratis ldquo Advanced Trading rdquo guider, for å hjelpe deg med å få fart på en rekke handelsemner. Registrer deg her for å fortsette din Forex læring nå DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene.

No comments:

Post a Comment