Friday 10 November 2017

Cp Rail Aksjeopsjoner


Kanadisk Pacific Railway Limited CP Option Chain. Real-Time Etter Timer Pre-Market News. Flash Sitat Sammendrag Sitat Interactive Charts Default Setting. Vær oppmerksom på at når du velger ditt valg, vil det gjelde for alle fremtidige besøk til Hvis, når som helst, Du er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene. Vennligst velg Standardinnstilling over. Hvis du har noen spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost. Bekreft valget ditt. Du har valgt å endre standardinnstillingen for sitatet Søk Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene dine. Vi har en tjeneste å spørre. Vennligst deaktiver annonseblokkeren eller oppdatere innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert, slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du kommer til å forvente fra oss. Motley Fool. Canadian Pacific Railway Limited Vær forsiktig med Denne dyre aksjen. De siste årene har vært bra for jernbaner, spesielt kanadisk Pacific Railway Limited. TSX CP NYSE CP. Det var ikke alltid dette rosenriske. I 2011 gikk aksjene ned til under 50 takket være oppblåste kostnader og investorens misnøye med ledelsen. pensjonering av aktivist investor Bill Ackman, tidligere Canadas nasjonale jernbaneselskapsjef Hunter Harrison overtok toppjobben i 2012, og aksjen har ikke sett tilbake siden Aksjer sitter for tiden på 236, som er nær en rekordhøy like mye som Harrison fortjener kreditt etter alt, skapte han milliarder i besparelser ved å kutte kostnader og legge ned tusenvis av. For å fortsette å lese, skriv inn din e-postadresse eller logg inn nedenfor. De siste årene har vært bra for jernbaner, spesielt kanadiske Pacific Railway Limited. TSX CP NYSE CP. It var ikke alltid denne rosenkursen I 2011 gikk aksjene ned til under 50 takket være oppblåste kostnader og investorens misnøye med ledelsen. Dratt ut av pensjonering av aktivist investor Bill Ackman, tidligere Canadas nasjonale jernbaneselskapsjef Hunter Harrison, overtok toppjobben i 2012, og aksjene har ikke sett tilbake siden Aksjer sitter for tiden på 236, som ligger nær en rekordhøy. Så mye som Harrison fortjener kreditt, tross alt, han skapte milliarder i besparelser ved å kutte kostnader og legge ned tusenvis av arbeidstakere. Jeg er ikke sikker på at CP-transformasjonen er like vellykket som den har vært uten den store bakvinden i markedet for rå-til-jern. Økt av det vestlige Canadas mangel på nye rørledninger kapasitet og høy oljeproduksjon ble CP s-tog lastet til randen med råhår til raffinaderier. Det kom til det punktet hvor canadisk stillehav og kanadisk nasjonalt ignorerte kornforsendelser til fordel for råolje, noe som førte til et PR-gaffe. Crude-by-rail markedet ser ut til å være svakere i 2015, er CP satt til å falle Jeg tror det Her er tre grunner til at investorer skal være nervøse. Du kan ikke kutte for alltid. Da Harrison overtok, var CPs driftsforhold et dystert 80 I sammenligning på, kanadiske National s ratio var nærmere 65.Operating ratio er bare prosentandelen av operasjonelle kostnader i forhold til inntektene Jo lavere tallet, jo større overskudd I mindre enn fire år har CP senket sitt forhold til 59 5, som er en av de beste i Nord-Amerika Og i motsetning til hovedkonkurrenten, har det ikke ofret sikkerhet for å gjøre det. CP s sikkerhetsrekord forblir topp, mens CN har lidd gjennom fire sporing så langt i 2015. Men disse snittene har kommet til en pris. rapporter, relasjoner mellom CP og dets fagforeninger er anstrengte EU-ledere bruker ord som aggressiv og frustrert når de beskriver forhold til selskapet. Det er ikke ordene som brukes av en fagforening som er fornøyd med ledelsen. Og til slutt er det bare mange flere kutt igjen for å få Harrison plukket all den lave hengende frukten. Alt som skjer videre vunnet så mye. En dyr bestand. Hjerrison s kutt har kommet til bunnlinjen Netto fortjeneste var 2 79 per aksje året han overtok i 2014 fortjeneste økte til 8 46 per aksje Med den slags vekst, er det lite lurer på hvorfor investorer har vært så begeistret for aksjen. Og i hvert fall ifølge analytikere, forventes festen å fortsette. Støt av lavere drivstoffpriser, inntjening er forventes å være 10 92 per aksje i 2015 og stige til 13 04 i 2016. Men kanskje disse tallene er litt optimistiske Markedet for rå-til-jernbane vil trolig bli svakere i 2015, og lavere drivstoffkostnader vil gjøre andre transportalternativer mer attraktivt Det er også muligheten for at fattige avlinger spiser inn i inntekter. Aktier handler i dag med 28 ganger inntjening Hvis inntektene ikke er høyere i 2015, ser CP ut som en veldig dyr bestand. Det er svært lite sikkerhetsmargin i et selskap hvor aksjer er nesten 30 ganger inntekt. Avhengig av avstanden som tilbys, koster det mellom 10-15 per fat olje for jernbanetransportkostnader. Til sammenligning koster rørledninger mindre enn 5 per fat. Når oljen flørtet med 100 per fat, var det ekstra store kostnader å ta stor pris på avtale Men nå er råen halvparten av den prisen, og det er ganske dyrt å betale 15 per fat, spesielt for høykostprodusenter. Vi har ikke sett virkningen av dette enda, siden bedrifter produserer fra allerede borede brønner så fort som de kan Men kom sommeren, når forsyningen uunngåelig forlater systemet, vil oljepåvirksomheten lide Dette er hovedgrunnen til at jeg tror analytikernes forventninger i 2015 og 2016 er litt rosa, og det er noe investorene må holde øye med. CP er en flott operatør Når Harrison går i pensjon i 2017, kommer han til å forlate selskapet i mye bedre form enn han fant det. Det er bare et dyrt lager som investorer har priset aggressivt. Vær forsiktig før du skal jage på dette navnet. En annen verdensklasse lager til ting i din portefølje. Er din portefølje med rockfaste blå sjetonger som kanadiske Stillehavet i kjernen. Hvis det gjør bra Hvis ikke, vil du kanskje revurdere din strategi. Uansett tror vi at du bør se på hva vår analytikere har ide ntified som en TOP-aksje for 2015 og utover - et lager med en tollbooth-aktig bedrift et solidt ledelsesteam og et pålitelig, konsistent og økende utbytte - og du kan laste ned navn, ticker-symbol og prisveiledning helt GRATIS. Fool bidragsyter Nelson Smith har ingen posisjon i noen aksjer nevnt David Gardner eier aksjer av kanadiske National Railway The Motley Fool eier aksjer av Canadian National Railway Canadian National Railway er en anbefaling av Stock Advisor Canada. Canadian Pacific Railway Ltd. Canadian Stocks er oppe på sterk Sysselsetting Data - Canadian Commentary. NASDAQ 3 dager siden. Capped Industrials Index er opp 0 38 prosent kanadiske nasjonale jernbanen får 0 74 prosent og kanadiske Pacific Railway øker 0 80 prosent Air Canada øker 0 91 prosent og Finning International. CSX navn Hunter Harrison CEO. CSX Navn Harrison CEO, Advarer han vil avslutte med mindre betalt 84 millioner. Sekretær for interiøret 73 millioner Acre Lease Salg for olje, gassutvikling. Cana Dian Pacific Railway Limited CP nå dekket av analytikere på Wells Fargo Co. Canadian Pacific tilbyr størst mulig tilbaketrukket retur selv etter Harrison exit. Expectations High som Harrison påtar seg ledelse av CSX. John L Kirby. Audain Art Museum i Whistler på målet for 55 000 besøkende i første år. Canadian National Railway CNI-aksjer Kjøpt av ART Advisors LLC. Canadian National Railway s CNI Neutral Rating Reciterated at Credit Suisse Group AG. Ledende aksjer i dagens marked Canadian Pacific Railway Limited NYSE CP. Legend av canadiske Pacific-forfatteren Barry Lane. Revive Rogers Finne løsninger for Glacier National Park. Olje pipelines flaskehalser forventes så tidlig som i år som kanadiske produksjonen beats estimater, advarer Morgan Stanley. Financial Post 3 dager ago. Top 10 Worlds Longest Railway Networks. CSX CEO s sterke arm taktikk. Crain s Chicago Business. Rail shippers uberørt om Dakota Access Pipeline stjele virksomhet.

No comments:

Post a Comment